Beoordelingen van The Deli Company Valkenswaard

Recente recensies

5.0
Laura
20 juli 2024

Hele lekkere verse sushi. Personeel is heel vriendelijk

Joske
19 juli 2024
Eline De Groot
7 juli 2024
Linda
2 juli 2024

Heerlijk, miste helaas alleen een deel van de bestelling. Maar het was ruim voldoende!

Brandt
30 juni 2024
De Drijfveer
25 juni 2024

De bezorging was een kwartiertje later ivm kapotte auto. Dit werd een half uur vantevoren gemeld. Daarna keurig netjes geleverd.

Amy
25 juni 2024

Eten was een een uur en 15 minuten te laat

Robin
22 juni 2024

Altijd lekker. Helaas wederom warm gerechtje wat koud was…

Mila van den Broek
22 juni 2024

the crispy rice en geftrituurde garnaal was sompig/ zacht en koud… waarschijnlijk omdat het 1 uur en 15 duurde voordat het er was.. erg jammer

Marino
20 juni 2024

Uitstekende kwaliteit en goede service. Op tijd geleverd zoals besproken

Amy
16 juni 2024

We kregen hele andere sushi rollen dan normaal. Weinig edamame voor 4 euro En bezorger had geen wisselgeld bij terwijl ik van te voren moest aangeven waar ik mee zou betalen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique
16 juni 2024

Om 14:00u bestelt zodat het om 18:00u bezorgd zou worden. Ze waren mooi op tijd en sushi was super lekker! Gaan we zeker vaker bestellen

Jan
13 juni 2024
Dave
2 juni 2024

Sushi was weer lekker!

Cindy Heijmans
2 juni 2024

Zat geen ebi tempura maki bij de bestelling helaas. Omschrijving social deal klopt niet met wat je krijgt. Zat 4x komkommer bij ipv zalm/avocado. Maar de sushi was wel lekker! Dit staat er bij de deal: 2x sake nigiri sushirijst belegd met zalm 2x maguro nigiri sushirijst belegd met tonijn 4x sake avocado maki sushirijst met zalm en avocado, opgerold in een velletje zeewier 4x sake maki zalm omwikkeld met sushirijst, opgerold in een velletje zeewier 4x ebi tempura maki sushirijst gevuld met gefrituurde garnaal, opgerold in een velletje zeewier 4x California roll sushirijst met krab, zalm, avocado en komkommer, opgerold in een velletje zeewier 4x kip roll sushirijst met kip en komkommer, opgerold in een velletje zeewier

Johan
1 juni 2024

Ondanks beetje vertraging door de drukte, werd de hele bestelling vakkundig klaargemaakt en hebben we heerlijk genoten van perfect gerolde sushi’s. Na een kort dipje, weer op nummer 1 in de wijde omtrek tot in België.

Ferry
27 mei 2024

Erg lekker en vlug geholpen

Nicole
22 mei 2024

Super snelle bezorging van een heerlijke bestelling! Ik heb genoten.

Ell
18 mei 2024

De bezorging was ruim een half uur te laat zonder enige melding. 2u later kreeg ik de mail ‘we zijn onderweg’ De loempia’s waren echt heel koud, dus mega lang onderweg geweest

Maarten de Wit
16 mei 2024

Fantastische sushi We hadden de wat luxere sushis besteld. Wat een heerlijke en complexe smaken. En alles echt vers bereid.

Ans Heijboer
14 mei 2024

Lekkere sushi

Jan
12 mei 2024

Lekker eten en mooi op tijd gebracht

Bob
7 mei 2024

Een ruime keuze assortiment. Smaakvol eten, goede hoeveelheid en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Nicole
1 mei 2024

Heerlijke sushi. We bestellen regelmatig en elke keer weer even lekker! We rijden er graag voor op en neer vanuit Bergeijk en rijden dan de om de hoek gelegen sushi tent voorbij.

Prive
27 april 2024
S
26 april 2024

Snelle levering en heerlijke sushi!!

Sliek
17 april 2024

Hele lekkere sushi op tijd geleverd , alleen wel prijzig

V.d. Boom
14 april 2024

Prima HOUDEN ZO

Margriet
8 april 2024

Heerlijke verse sushi.

TM
1 april 2024
Raymond Bitter
27 maart 2024
Robin
23 maart 2024

Vaak besteld. Deze keer viel tegen veel was koud wat warm moet zijn

Raymond
15 maart 2024

Na de bezorging bleek dat er een klein gerecht niet geleverd was. Na een belletje met het bedrijf werd dit korte tijd later alsnog bezorgd met een lekkere extra erbij van de zaak. Bedankt hiervoor,

Miguel Deforche
15 maart 2024

SUPER LEKKER! Aanrader

Maria
10 maart 2024
Richar
5 maart 2024

De wachttijd waren luttele seconden en de Sushi was heerlijk, vers en goed gevuld. Ga zo door en tot snel

Martin Ritter
2 maart 2024
Anika
2 maart 2024

Sushi heeft weinig smaak. Bezorging te laat

Coen Hendriks
1 maart 2024

Veel te laat bezorgd wel gebeld met een tijd maar toch nog veel Later bezorgd. Erg jammer

Monique
28 februari 2024

Ik bestelde altijd bij sushi company en het was altijd goed en lekker vers. Nu overgenomen en heeft het een andere naam. Vandaag poke bowl en sushi bestelt, de zalm in de poke bowl zat een nare geur en smaak aan en de sushi was echt niet vers jammer genoeg! Twijfel nu om het nog een keer te bestellen sinds naam verandering er is

Rob
25 februari 2024

het eten was geweldig. ze vroegen me om 10 minuten te laat, maar dat is prima.

Wouter
22 februari 2024

Smaakt goed, maar pokebowl was veel te klein.

Sigrid
18 februari 2024

Mooi op tijd, vriendelijke bezorger, heerlijke sushi, goede kwaliteit! Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michelle
15 februari 2024

1,5u moeten wachten op een bestelling van 16 stukjes sushi. Het smaakte prima maar wel lang moet wachten dus

D
12 februari 2024
Rob
11 februari 2024

Absoluut de lekkerste sushi in Valkenswaard en omgeving! De rollen zijn fantastisch en de rijst is goed qua temperatuur. Daarnaast heel fijn personeel dat buitengewoon klantvriendelijk is. Ik bestel nergens anders meer!

Rob
4 februari 2024

Helaas verkeerde rol gebracht.

Nicole
1 februari 2024

Heerlijke sushi! Fantastisch

Pauline
31 januari 2024

Ik vind het jammer dat sommige rolls een receptwijziging hebben ondergaan. Zoals shrimp on rock. De vorige keer dacht ik dat het een vergissing was maar er zat zojuist weer sesamzaad op mijn zalmsashimi.... ik vind dat niet lekker en verwacht ik ook niet als ik zalmsashimi bestel. Jammer beetje teleurgesteld...

Reactie van The Deli Company

Hallo Pauline, Bedankt voor je feedback. Er zijn enkele wijzigingen in het recept, maar niet veel. In de “Shrimp on Rock” gebruiken we bijvoorbeeld mangosaus in plaats van avocadosaus om de smaak van het broodje te versterken. Als dat niet geschikt voor u is, kunt u verzoeken om in plaats daarvan avocadosaus te gebruiken. Sorry voor deze verandering, je voelt je teleurgesteld. Hoop je weer te zien!!!

Martin
30 januari 2024

het eten was geweldig. ze vroegen me om 10 minuten te laat, maar dat is prima.

Julia
30 januari 2024

Heerlijke sushi! Vriendelijk personeel en zeker een aanrader.

H.Veltman
28 januari 2024

Heerlijke verse sushi. Goed van kwaliteit en smaak.

Verhees
24 januari 2024

Smaakvolle sushi, netjes opgemaakt en bezorgd.

Yvd
21 januari 2024

1,5 uur moeten wachten, ondanks zo snel mogelijk leveren aangevinkt. Keuze andere tijden waren nog eerder. Telefoon werd niet opgenomen terwijl we wilden checken toen kwam het gelukkig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A van Oorschot
20 januari 2024

Wij bestellen altijd bij Deli - vroeger Sushi Company en, zoals altijd, eten is perfect! Alles is vers, netjes ingepakt, zij houden rekening met hygiëne en vriendelijk en professioneel medewerkers! Wij zijn zeer tevreden er mee!!!

Thom
4 januari 2024

De kwaliteit is niet meer wat het geweest is.

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Dennis
31 december 2023

Wederom lekkere schaal vol met Sushi ! 👍🏼

michaela
27 december 2023

Zeer goede sushi. Wel teleurgesteld omdat er geen Tuna roll voorzien was. Vermeld dit, of laat de klant een andere kiezen.

Mrls
26 december 2023

Loempia’s waren taai en boontjes ook niet van goede kwaliteit. Normaal goede service maar vanavond slecht. Indien het te druk is dan liever gewoon niet meer leveren.

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Ans Heijboer
24 december 2023

Heerlijk! Voor ons de beste sushi ooit gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Borne
23 december 2023

2 uur moeten wachten. Bel je zeggen ze onderweg. Na 20 min weer gebeld. Weer onderweg. Wel lekker. Maar zeg je niet pikkant Ivm allergie. Krijg je nog een pikante rol. Of te wel 1 rol de kliko in !!!

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Loet van van Haperen
23 december 2023
Anniek
21 december 2023

Het was heerlijk! De temperatuur van de rijst en vis was uitstekend. Alles netjes en met zorg bereid . Het was beter dan de vorige keer.

Roxana
20 december 2023

Het is altijd supervers en dat proef je. De smaken zijn voor mij heerlijk en pittig genoeg

Thea Schellens
20 december 2023

Veel te kang moeten wachten kwam 2 uur kater

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Maddy
11 december 2023

De sushi was lekker maar nu is het al voor de 3de keer dat ik de tuna rol bestel en er tonijnsalade inzit ipv tonijn. Erg jammer dat het de laatste keren elke keer iets is wat niet goed is. Ook had ik een tegoedbon deze kon ik ook niet inleveren want dat had ik dan in de beschrijving moeten zetten.

Familie
2 december 2023

De sushi is heerlijk ! Alleen jammer dat de bezorging weer te laat was….ondanks dat ik ‘s ochtends al besteld had , met de vraag om echt op tijd te bezorgen, gezien de planning van de rest van de avond…. Wel 2 tegoedbonnen voor een gratis sushi roll, maar het is ons nog nooit gelukt om die ook aan een bestelling toe te voegen….

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Margriet
30 november 2023

Het is altijd super vers en dat proef je. De smaken zijn heerlijk.

Chantal
29 november 2023

Heerlijke sushi en zo gastvrij 👌🏼

Marian
26 november 2023

Sushi was weer prima, helaas ontbrak de zeewiersalade in onze bestelling. Had contact opgenomen via Instagram

vd Geer
25 november 2023

Een uur te laat bezorg!!!!

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Maria
19 november 2023

Om 16.30 besteld, kon de bestelling om 18.20 ophalen. Om 18.20 in de zaak, er wordt door het meisje aan de balie gezegd dat ze met de bestelling bezig waren,en nog even moest wachten. Om 19.00 uur nog niets klaar, niemand meer in de zaak. Even flink gemopperd, ze zouden er meteen aan beginnen. Om 19.30 uur bestelling klaar!!!! Meisje achter de balie zei dat ze niet met de 2 koks kon communiceren door het taalverschil. Kreeg een paar kleine loempiaatjes extra voor t wachten.. Koks niet mee te praten vanwege t taalverschil

Jessica Kirkels
19 november 2023

Was weer heerlijk. Volgende keer toch meer bestellen 🤪

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eef
16 november 2023

Sushi was bij aanvang goed, maar laatste maanden steeds slechter. Bezorging altijd minimaal een uur te laat en toppings worden vergeten.

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Ferry
12 november 2023

Goede service en de pokebowl was weer heerlijk

Hannie
10 november 2023
Vereijken
9 november 2023

Het warme eten was koud en het duurde 45 minuten langer dan waarom gevraagd. Enigste was sorry Veel besteld hier maar de kwaliteit wordt slechter en moet er over nadenken of we nogmaals gaan bestellen

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Thom
5 november 2023
Anoniem
31 oktober 2023

Wij bestellen erg vaak heerlijke sushi bij jullie maar vorige week vrijdag hadden wij een mindere ervaring. De sushi rollen vielen uit elkaar. De sushi was heel erg ongelijk gesneden. Sommige stukken waren te groot voor in een keer andere heel klein. Online besteld maar in de zaak moest ik toch nog 20 minuten extra wachten. Jammer want we zijn trouwe klanten.

Reactie van The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Frans
30 oktober 2023

Wij wilden ons weekend afsluiten met een lekker sushi maaltijd, helaas: - de bestelling kwam ruim een uur te laat, zonder aankondiging van de vertraging - de bestelling was niet compleet, de side dish was niet geleverd - de gefrituurde uitjes waren niet knapperig maar zacht en vrij smakeloos - de krimpflatie heeft duidelijk ook bij deze firma toegeslagen Alles bij elkaar een slechte ervaring, vroeger was het bij deze firma veel beter. Ga op zoek naar een ander adres

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul van Straalen
29 oktober 2023

Bestelling in 2 keer pas compleet. Geen wasabi en ook geen Jalapano op onze Salmon Oshi Jalapano. Beide waren op... niet even gemeld maar gewoon geleverd. Uiteindelijk geld retour gekregen voor de 8 stuks Salmon Oshi Jalapano, en tevens opgehaald door personeel. Dus konden we ook nog eens elders eten bestellen.. Al met al een zeer slechte ervaring...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
29 oktober 2023

De allerbeste en lekkerste sushi van Valkenswaard en omstreken! Kwaliteit en smaak zijn altijd goed!

Linda
29 oktober 2023

Heerlijke sushi!

Maddy
20 oktober 2023

Veel te laat bezorgd, koud eten, iets vergeten wat ze zeiden word nagleverd 2 uur heeft het geduurd bakje op zijn kop zag er ook niet smakelijk. Wij zijn hier zeker niet tevreden over

Van Dijk
13 oktober 2023

Onze wachttijd was wel erg lang 40min voor een vooraf bestelling. De sushi was wel erg lekker

Amber De Louw
13 oktober 2023
Nabil Marmouch
10 oktober 2023

Voor €106 de grootste box besteld Inhoud waren buitengewoon kleine shushi's met super weinig zalm of tonijn. Je merkt dat er echt enorm bezuinigd wordt op de echte ingrediënten zoals de vis. Eigenlijk alleen maar goedkope ingredienten als rijst en heel veel met surimisticks. Ik kom uit de randstad en ben sushi gewend van bijvoorbeeld SUMO waar je lekkere dikke plakken zalm en tonijn krijgt. Garnalen en mooie plakken paling. Echt geen 106 Euro waard als je weet hoe sushi er normaal hoort uit te zien en te smaken.

Marc Verhagen
10 oktober 2023

Buiten dat het overheerlijk was, een perfecte service. Telefonisch werd keurig aangekondigd dat men welliswaar 5-10 minuten later zou zijn, maar bij bezorging werd dit meer dan goed gemaakt met een tegoedbon voor de volgende keer. Klasse!

F.L.Koning
9 oktober 2023

Komt niet op tijd. Na bellen werd gezegd binnen een kwartier, maar dat werd na drie kwartier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Julia
27 september 2023

Wederom ontzettend genoten van de heerlijke sushi! Lekker alles vers en smaakvol! Heerlijk genoten!!! Tot de volgende keer!

Elsbeth
23 september 2023

Het eten bij de sushi company is altijd vers en lekker ! De pokebowl was lekker !

Pauline
21 september 2023

Helaas was mijn ervaring vandaag minder dan ik gewend was. De sushi leek minder vers. Bij een van de stukjes had ik een klein rond plastic achtig iets in mijn mond... had daarna geen zin meer in de rest... ( 3 stukjes) en heb deze toen weggegooid...

Petra
18 september 2023

Ik heb er over gebeld. Jullie zijn altijd te laat en ook is de kwaliteit van de producten en de smaak schrikbarend slecht geworden sinds de afgelopen 3 bestellingen. Dit was de laatste bestelling helaas voor ons

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
16 september 2023

De kwaliteit gaat achteruit, vorige keer verkeerde sushi meegekregen en bestelling was niet optijd klaar, deze keer kon de bon als tegemoetkoming niet ingeleverd worden. Daarnaast was er een rolletje extreem pittig. De andere 3 waren oke. Jammer we komen hier iedere week, maar het wordt toch iets minder.

Irene
8 september 2023

De levering was een half uur later als aangegeven.

Nicole Velings
3 september 2023

Het was weer heerlijk genieten.. samen gegeten met iemand die jullie sushi nog niet kende.. en die was ook erg enthousiast!

Margriet
27 augustus 2023

Het was heerlijk, netjes verzorgd en opgediend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Preetha Exell
26 augustus 2023

Food was great but the gluten free request to keep it apart from the other sushi wasn’t observed & this was disappointing because my coeliac daughter was therefore not able to eat the special food I had ordered for her

John
25 augustus 2023

Mooi op tijd en vriendelijke nette jongman, was weer heerlijk.

jack verbeek
20 augustus 2023