Bewertungen von The Deli Company Valkenswaard
Neue Beurteilungen
Harold Borgmans
De laatse bestelling zijn niet compleet geweest, jammer dat we hier elke keer voor na moeten bellen. En de tijdzones waarin het geleverd zou worden zijn nog nooit nagekomen.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ellie Hoeks
We hebben heerlijk gesmuld het was echt goed
Nick
Really good sushi. Loved it!
Julia
Lekker vers, proeft de verschillende smaken en texturen goed.
Sanne
Er zat zoveel saus op en door de pokebowl dat ik het halverwege heb weggegooid. Dit was echt te veel.
Petra Akkermans
Helaas was gisteren t meeste van de warme gerechten koud tot ijskoud⊠ben beter van jullie gewend.
Laura van Hoof
Ik haal hier vaak sushi! Het is super vers en erg lekker! Een hele dikke aanrader!
Jan
Jan
Heerlijke sushi en zeer vriendelijke dame.
Nancy
Heerlijk gegeten! Sushi bowl en sushi zelfs mijn man en dochter kunnen overtuigen dat sushi lekker is đ
Bogers
17.30 besteld het eten kwam pas om 19.45 uur. Het eten was prima.
Ellie
We hebben genoten
Marie-Louise
Zoals altijd heerlijke sushi !!
Laura
Hele lekkere verse sushi. Personeel is heel vriendelijk
Joske
Eline De Groot
Linda
Heerlijk, miste helaas alleen een deel van de bestelling. Maar het was ruim voldoende!
Brandt
De Drijfveer
De bezorging was een kwartiertje later ivm kapotte auto. Dit werd een half uur vantevoren gemeld. Daarna keurig netjes geleverd.
Amy
Eten was een een uur en 15 minuten te laat
Robin
Altijd lekker. Helaas wederom warm gerechtje wat koud wasâŠ
Mila van den Broek
the crispy rice en geftrituurde garnaal was sompig/ zacht en koud⊠waarschijnlijk omdat het 1 uur en 15 duurde voordat het er was.. erg jammer
Marino
Uitstekende kwaliteit en goede service. Op tijd geleverd zoals besproken
Amy
We kregen hele andere sushi rollen dan normaal. Weinig edamame voor 4 euro En bezorger had geen wisselgeld bij terwijl ik van te voren moest aangeven waar ik mee zou betalen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Angelique
Om 14:00u bestelt zodat het om 18:00u bezorgd zou worden. Ze waren mooi op tijd en sushi was super lekker! Gaan we zeker vaker bestellen
Jan
Dave
Sushi was weer lekker!
Cindy Heijmans
Zat geen ebi tempura maki bij de bestelling helaas. Omschrijving social deal klopt niet met wat je krijgt. Zat 4x komkommer bij ipv zalm/avocado. Maar de sushi was wel lekker! Dit staat er bij de deal: 2x sake nigiri sushirijst belegd met zalm 2x maguro nigiri sushirijst belegd met tonijn 4x sake avocado maki sushirijst met zalm en avocado, opgerold in een velletje zeewier 4x sake maki zalm omwikkeld met sushirijst, opgerold in een velletje zeewier 4x ebi tempura maki sushirijst gevuld met gefrituurde garnaal, opgerold in een velletje zeewier 4x California roll sushirijst met krab, zalm, avocado en komkommer, opgerold in een velletje zeewier 4x kip roll sushirijst met kip en komkommer, opgerold in een velletje zeewier
Johan
Ondanks beetje vertraging door de drukte, werd de hele bestelling vakkundig klaargemaakt en hebben we heerlijk genoten van perfect gerolde sushiâs. Na een kort dipje, weer op nummer 1 in de wijde omtrek tot in BelgiĂ«.
Ferry
Erg lekker en vlug geholpen
Nicole
Super snelle bezorging van een heerlijke bestelling! Ik heb genoten.
Ell
De bezorging was ruim een half uur te laat zonder enige melding. 2u later kreeg ik de mail âwe zijn onderwegâ De loempiaâs waren echt heel koud, dus mega lang onderweg geweest
Maarten de Wit
Fantastische sushi We hadden de wat luxere sushis besteld. Wat een heerlijke en complexe smaken. En alles echt vers bereid.
Ans Heijboer
Lekkere sushi
Jan
Lekker eten en mooi op tijd gebracht
Bob
Een ruime keuze assortiment. Smaakvol eten, goede hoeveelheid en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Nicole
Heerlijke sushi. We bestellen regelmatig en elke keer weer even lekker! We rijden er graag voor op en neer vanuit Bergeijk en rijden dan de om de hoek gelegen sushi tent voorbij.
Prive
S
Snelle levering en heerlijke sushi!!
Sliek
Hele lekkere sushi op tijd geleverd , alleen wel prijzig
V.d. Boom
Prima HOUDEN ZO
Margriet
Heerlijke verse sushi.
TM
Raymond Bitter
Robin
Vaak besteld. Deze keer viel tegen veel was koud wat warm moet zijn
Raymond
Na de bezorging bleek dat er een klein gerecht niet geleverd was. Na een belletje met het bedrijf werd dit korte tijd later alsnog bezorgd met een lekkere extra erbij van de zaak. Bedankt hiervoor,
Miguel Deforche
SUPER LEKKER! Aanrader
Maria
Richar
De wachttijd waren luttele seconden en de Sushi was heerlijk, vers en goed gevuld. Ga zo door en tot snel
Martin Ritter
Anika
Sushi heeft weinig smaak. Bezorging te laat
Coen Hendriks
Veel te laat bezorgd wel gebeld met een tijd maar toch nog veel Later bezorgd. Erg jammer
Monique
Ik bestelde altijd bij sushi company en het was altijd goed en lekker vers. Nu overgenomen en heeft het een andere naam. Vandaag poke bowl en sushi bestelt, de zalm in de poke bowl zat een nare geur en smaak aan en de sushi was echt niet vers jammer genoeg! Twijfel nu om het nog een keer te bestellen sinds naam verandering er is
Rob
het eten was geweldig. ze vroegen me om 10 minuten te laat, maar dat is prima.
Wouter
Smaakt goed, maar pokebowl was veel te klein.
Sigrid
Mooi op tijd, vriendelijke bezorger, heerlijke sushi, goede kwaliteit! Top!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Michelle
1,5u moeten wachten op een bestelling van 16 stukjes sushi. Het smaakte prima maar wel lang moet wachten dus
D
Rob
Absoluut de lekkerste sushi in Valkenswaard en omgeving! De rollen zijn fantastisch en de rijst is goed qua temperatuur. Daarnaast heel fijn personeel dat buitengewoon klantvriendelijk is. Ik bestel nergens anders meer!
Rob
Helaas verkeerde rol gebracht.
Nicole
Heerlijke sushi! Fantastisch
Pauline
Ik vind het jammer dat sommige rolls een receptwijziging hebben ondergaan. Zoals shrimp on rock. De vorige keer dacht ik dat het een vergissing was maar er zat zojuist weer sesamzaad op mijn zalmsashimi.... ik vind dat niet lekker en verwacht ik ook niet als ik zalmsashimi bestel. Jammer beetje teleurgesteld...
Martin
het eten was geweldig. ze vroegen me om 10 minuten te laat, maar dat is prima.
Julia
Heerlijke sushi! Vriendelijk personeel en zeker een aanrader.
H.Veltman
Heerlijke verse sushi. Goed van kwaliteit en smaak.
Verhees
Smaakvolle sushi, netjes opgemaakt en bezorgd.
Yvd
1,5 uur moeten wachten, ondanks zo snel mogelijk leveren aangevinkt. Keuze andere tijden waren nog eerder. Telefoon werd niet opgenomen terwijl we wilden checken toen kwam het gelukkig.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
A van Oorschot
Wij bestellen altijd bij Deli - vroeger Sushi Company en, zoals altijd, eten is perfect! Alles is vers, netjes ingepakt, zij houden rekening met hygiëne en vriendelijk en professioneel medewerkers! Wij zijn zeer tevreden er mee!!!
Thom
De kwaliteit is niet meer wat het geweest is.
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Dennis
Wederom lekkere schaal vol met Sushi ! đđŒ
michaela
Zeer goede sushi. Wel teleurgesteld omdat er geen Tuna roll voorzien was. Vermeld dit, of laat de klant een andere kiezen.
Mrls
Loempiaâs waren taai en boontjes ook niet van goede kwaliteit. Normaal goede service maar vanavond slecht. Indien het te druk is dan liever gewoon niet meer leveren.
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Ans Heijboer
Heerlijk! Voor ons de beste sushi ooit gegeten
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Borne
2 uur moeten wachten. Bel je zeggen ze onderweg. Na 20 min weer gebeld. Weer onderweg. Wel lekker. Maar zeg je niet pikkant Ivm allergie. Krijg je nog een pikante rol. Of te wel 1 rol de kliko in !!!
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Loet van van Haperen
Anniek
Het was heerlijk! De temperatuur van de rijst en vis was uitstekend. Alles netjes en met zorg bereid . Het was beter dan de vorige keer.
Roxana
Het is altijd supervers en dat proef je. De smaken zijn voor mij heerlijk en pittig genoeg
Thea Schellens
Veel te kang moeten wachten kwam 2 uur kater
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Maddy
De sushi was lekker maar nu is het al voor de 3de keer dat ik de tuna rol bestel en er tonijnsalade inzit ipv tonijn. Erg jammer dat het de laatste keren elke keer iets is wat niet goed is. Ook had ik een tegoedbon deze kon ik ook niet inleveren want dat had ik dan in de beschrijving moeten zetten.
Familie
De sushi is heerlijk ! Alleen jammer dat de bezorging weer te laat wasâŠ.ondanks dat ik âs ochtends al besteld had , met de vraag om echt op tijd te bezorgen, gezien de planning van de rest van de avondâŠ. Wel 2 tegoedbonnen voor een gratis sushi roll, maar het is ons nog nooit gelukt om die ook aan een bestelling toe te voegenâŠ.
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Margriet
Het is altijd super vers en dat proef je. De smaken zijn heerlijk.
Chantal
Heerlijke sushi en zo gastvrij đđŒ
Marian
Sushi was weer prima, helaas ontbrak de zeewiersalade in onze bestelling. Had contact opgenomen via Instagram
vd Geer
Een uur te laat bezorg!!!!
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Maria
Om 16.30 besteld, kon de bestelling om 18.20 ophalen. Om 18.20 in de zaak, er wordt door het meisje aan de balie gezegd dat ze met de bestelling bezig waren,en nog even moest wachten. Om 19.00 uur nog niets klaar, niemand meer in de zaak. Even flink gemopperd, ze zouden er meteen aan beginnen. Om 19.30 uur bestelling klaar!!!! Meisje achter de balie zei dat ze niet met de 2 koks kon communiceren door het taalverschil. Kreeg een paar kleine loempiaatjes extra voor t wachten.. Koks niet mee te praten vanwege t taalverschil
Jessica Kirkels
Was weer heerlijk. Volgende keer toch meer bestellen đ€Ș
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Eef
Sushi was bij aanvang goed, maar laatste maanden steeds slechter. Bezorging altijd minimaal een uur te laat en toppings worden vergeten.
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Ferry
Goede service en de pokebowl was weer heerlijk
Hannie
Vereijken
Het warme eten was koud en het duurde 45 minuten langer dan waarom gevraagd. Enigste was sorry Veel besteld hier maar de kwaliteit wordt slechter en moet er over nadenken of we nogmaals gaan bestellen
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Thom
Anoniem
Wij bestellen erg vaak heerlijke sushi bij jullie maar vorige week vrijdag hadden wij een mindere ervaring. De sushi rollen vielen uit elkaar. De sushi was heel erg ongelijk gesneden. Sommige stukken waren te groot voor in een keer andere heel klein. Online besteld maar in de zaak moest ik toch nog 20 minuten extra wachten. Jammer want we zijn trouwe klanten.
Antwort von The Deli Company
We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.
Frans
Wij wilden ons weekend afsluiten met een lekker sushi maaltijd, helaas: - de bestelling kwam ruim een uur te laat, zonder aankondiging van de vertraging - de bestelling was niet compleet, de side dish was niet geleverd - de gefrituurde uitjes waren niet knapperig maar zacht en vrij smakeloos - de krimpflatie heeft duidelijk ook bij deze firma toegeslagen Alles bij elkaar een slechte ervaring, vroeger was het bij deze firma veel beter. Ga op zoek naar een ander adres
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Paul van Straalen
Bestelling in 2 keer pas compleet. Geen wasabi en ook geen Jalapano op onze Salmon Oshi Jalapano. Beide waren op... niet even gemeld maar gewoon geleverd. Uiteindelijk geld retour gekregen voor de 8 stuks Salmon Oshi Jalapano, en tevens opgehaald door personeel. Dus konden we ook nog eens elders eten bestellen.. Al met al een zeer slechte ervaring...
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Martijn
De allerbeste en lekkerste sushi van Valkenswaard en omstreken! Kwaliteit en smaak zijn altijd goed!
Linda
Heerlijke sushi!
Maddy
Veel te laat bezorgd, koud eten, iets vergeten wat ze zeiden word nagleverd 2 uur heeft het geduurd bakje op zijn kop zag er ook niet smakelijk. Wij zijn hier zeker niet tevreden over
Van Dijk
Onze wachttijd was wel erg lang 40min voor een vooraf bestelling. De sushi was wel erg lekker
Amber De Louw
Nabil Marmouch
Voor âŹ106 de grootste box besteld Inhoud waren buitengewoon kleine shushi's met super weinig zalm of tonijn. Je merkt dat er echt enorm bezuinigd wordt op de echte ingrediĂ«nten zoals de vis. Eigenlijk alleen maar goedkope ingredienten als rijst en heel veel met surimisticks. Ik kom uit de randstad en ben sushi gewend van bijvoorbeeld SUMO waar je lekkere dikke plakken zalm en tonijn krijgt. Garnalen en mooie plakken paling. Echt geen 106 Euro waard als je weet hoe sushi er normaal hoort uit te zien en te smaken.
Antwort von The Deli Company
Hallo Pauline, Bedankt voor je feedback. Er zijn enkele wijzigingen in het recept, maar niet veel. In de âShrimp on Rockâ gebruiken we bijvoorbeeld mangosaus in plaats van avocadosaus om de smaak van het broodje te versterken. Als dat niet geschikt voor u is, kunt u verzoeken om in plaats daarvan avocadosaus te gebruiken. Sorry voor deze verandering, je voelt je teleurgesteld. Hoop je weer te zien!!!