Avaliações de The Deli Company Valkenswaard

Avaliações recentes

5.0
Sliek
17 abril 2024

Hele lekkere sushi op tijd geleverd , alleen wel prijzig

V.d. Boom
14 abril 2024

Prima HOUDEN ZO

Margriet
8 abril 2024

Heerlijke verse sushi.

TM
1 abril 2024
Raymond Bitter
27 março 2024
Robin
23 março 2024

Vaak besteld. Deze keer viel tegen veel was koud wat warm moet zijn

Raymond
15 março 2024

Na de bezorging bleek dat er een klein gerecht niet geleverd was. Na een belletje met het bedrijf werd dit korte tijd later alsnog bezorgd met een lekkere extra erbij van de zaak. Bedankt hiervoor,

Miguel Deforche
15 março 2024

SUPER LEKKER! Aanrader

Maria
10 março 2024
Richar
5 março 2024

De wachttijd waren luttele seconden en de Sushi was heerlijk, vers en goed gevuld. Ga zo door en tot snel

Martin Ritter
2 março 2024
Anika
2 março 2024

Sushi heeft weinig smaak. Bezorging te laat

Coen Hendriks
1 março 2024

Veel te laat bezorgd wel gebeld met een tijd maar toch nog veel Later bezorgd. Erg jammer

Monique
28 fevereiro 2024

Ik bestelde altijd bij sushi company en het was altijd goed en lekker vers. Nu overgenomen en heeft het een andere naam. Vandaag poke bowl en sushi bestelt, de zalm in de poke bowl zat een nare geur en smaak aan en de sushi was echt niet vers jammer genoeg! Twijfel nu om het nog een keer te bestellen sinds naam verandering er is

Rob
25 fevereiro 2024

het eten was geweldig. ze vroegen me om 10 minuten te laat, maar dat is prima.

Wouter
22 fevereiro 2024

Smaakt goed, maar pokebowl was veel te klein.

Sigrid
18 fevereiro 2024

Mooi op tijd, vriendelijke bezorger, heerlijke sushi, goede kwaliteit! Top!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Michelle
15 fevereiro 2024

1,5u moeten wachten op een bestelling van 16 stukjes sushi. Het smaakte prima maar wel lang moet wachten dus

D
12 fevereiro 2024
Rob
11 fevereiro 2024

Absoluut de lekkerste sushi in Valkenswaard en omgeving! De rollen zijn fantastisch en de rijst is goed qua temperatuur. Daarnaast heel fijn personeel dat buitengewoon klantvriendelijk is. Ik bestel nergens anders meer!

Rob
4 fevereiro 2024

Helaas verkeerde rol gebracht.

Nicole
1 fevereiro 2024

Heerlijke sushi! Fantastisch

Pauline
31 janeiro 2024

Ik vind het jammer dat sommige rolls een receptwijziging hebben ondergaan. Zoals shrimp on rock. De vorige keer dacht ik dat het een vergissing was maar er zat zojuist weer sesamzaad op mijn zalmsashimi.... ik vind dat niet lekker en verwacht ik ook niet als ik zalmsashimi bestel. Jammer beetje teleurgesteld...

Reacção a The Deli Company

Hallo Pauline, Bedankt voor je feedback. Er zijn enkele wijzigingen in het recept, maar niet veel. In de “Shrimp on Rock” gebruiken we bijvoorbeeld mangosaus in plaats van avocadosaus om de smaak van het broodje te versterken. Als dat niet geschikt voor u is, kunt u verzoeken om in plaats daarvan avocadosaus te gebruiken. Sorry voor deze verandering, je voelt je teleurgesteld. Hoop je weer te zien!!!

Martin
30 janeiro 2024

het eten was geweldig. ze vroegen me om 10 minuten te laat, maar dat is prima.

Julia
30 janeiro 2024

Heerlijke sushi! Vriendelijk personeel en zeker een aanrader.

H.Veltman
28 janeiro 2024

Heerlijke verse sushi. Goed van kwaliteit en smaak.

Verhees
24 janeiro 2024

Smaakvolle sushi, netjes opgemaakt en bezorgd.

Yvd
21 janeiro 2024

1,5 uur moeten wachten, ondanks zo snel mogelijk leveren aangevinkt. Keuze andere tijden waren nog eerder. Telefoon werd niet opgenomen terwijl we wilden checken toen kwam het gelukkig.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

A van Oorschot
20 janeiro 2024

Wij bestellen altijd bij Deli - vroeger Sushi Company en, zoals altijd, eten is perfect! Alles is vers, netjes ingepakt, zij houden rekening met hygiëne en vriendelijk en professioneel medewerkers! Wij zijn zeer tevreden er mee!!!

Thom
4 janeiro 2024

De kwaliteit is niet meer wat het geweest is.

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Dennis
31 dezembro 2023

Wederom lekkere schaal vol met Sushi ! 👍🏼

michaela
27 dezembro 2023

Zeer goede sushi. Wel teleurgesteld omdat er geen Tuna roll voorzien was. Vermeld dit, of laat de klant een andere kiezen.

Mrls
26 dezembro 2023

Loempia’s waren taai en boontjes ook niet van goede kwaliteit. Normaal goede service maar vanavond slecht. Indien het te druk is dan liever gewoon niet meer leveren.

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Ans Heijboer
24 dezembro 2023

Heerlijk! Voor ons de beste sushi ooit gegeten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Borne
23 dezembro 2023

2 uur moeten wachten. Bel je zeggen ze onderweg. Na 20 min weer gebeld. Weer onderweg. Wel lekker. Maar zeg je niet pikkant Ivm allergie. Krijg je nog een pikante rol. Of te wel 1 rol de kliko in !!!

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Loet van van Haperen
23 dezembro 2023
Anniek
21 dezembro 2023

Het was heerlijk! De temperatuur van de rijst en vis was uitstekend. Alles netjes en met zorg bereid . Het was beter dan de vorige keer.

Roxana
20 dezembro 2023

Het is altijd supervers en dat proef je. De smaken zijn voor mij heerlijk en pittig genoeg

Thea Schellens
20 dezembro 2023

Veel te kang moeten wachten kwam 2 uur kater

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Maddy
11 dezembro 2023

De sushi was lekker maar nu is het al voor de 3de keer dat ik de tuna rol bestel en er tonijnsalade inzit ipv tonijn. Erg jammer dat het de laatste keren elke keer iets is wat niet goed is. Ook had ik een tegoedbon deze kon ik ook niet inleveren want dat had ik dan in de beschrijving moeten zetten.

Familie
2 dezembro 2023

De sushi is heerlijk ! Alleen jammer dat de bezorging weer te laat was….ondanks dat ik ‘s ochtends al besteld had , met de vraag om echt op tijd te bezorgen, gezien de planning van de rest van de avond…. Wel 2 tegoedbonnen voor een gratis sushi roll, maar het is ons nog nooit gelukt om die ook aan een bestelling toe te voegen….

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Margriet
30 novembro 2023

Het is altijd super vers en dat proef je. De smaken zijn heerlijk.

Chantal
29 novembro 2023

Heerlijke sushi en zo gastvrij 👌🏼

Marian
26 novembro 2023

Sushi was weer prima, helaas ontbrak de zeewiersalade in onze bestelling. Had contact opgenomen via Instagram

vd Geer
25 novembro 2023

Een uur te laat bezorg!!!!

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Maria
19 novembro 2023

Om 16.30 besteld, kon de bestelling om 18.20 ophalen. Om 18.20 in de zaak, er wordt door het meisje aan de balie gezegd dat ze met de bestelling bezig waren,en nog even moest wachten. Om 19.00 uur nog niets klaar, niemand meer in de zaak. Even flink gemopperd, ze zouden er meteen aan beginnen. Om 19.30 uur bestelling klaar!!!! Meisje achter de balie zei dat ze niet met de 2 koks kon communiceren door het taalverschil. Kreeg een paar kleine loempiaatjes extra voor t wachten.. Koks niet mee te praten vanwege t taalverschil

Jessica Kirkels
19 novembro 2023

Was weer heerlijk. Volgende keer toch meer bestellen 🤪

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Eef
16 novembro 2023

Sushi was bij aanvang goed, maar laatste maanden steeds slechter. Bezorging altijd minimaal een uur te laat en toppings worden vergeten.

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Ferry
12 novembro 2023

Goede service en de pokebowl was weer heerlijk

Hannie
10 novembro 2023
Vereijken
9 novembro 2023

Het warme eten was koud en het duurde 45 minuten langer dan waarom gevraagd. Enigste was sorry Veel besteld hier maar de kwaliteit wordt slechter en moet er over nadenken of we nogmaals gaan bestellen

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Thom
5 novembro 2023
Anoniem
31 outubro 2023

Wij bestellen erg vaak heerlijke sushi bij jullie maar vorige week vrijdag hadden wij een mindere ervaring. De sushi rollen vielen uit elkaar. De sushi was heel erg ongelijk gesneden. Sommige stukken waren te groot voor in een keer andere heel klein. Online besteld maar in de zaak moest ik toch nog 20 minuten extra wachten. Jammer want we zijn trouwe klanten.

Reacção a The Deli Company

We verontschuldigen ons oprecht voor het recente kwaliteitsprobleem met uw bestelling. We zijn toegewijd om de best mogelijke service te bieden en nemen stappen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Als teken van onze excuses, gebruik de code [Uw Nummer] voor een korting van 5 EUR op uw volgende bestelling. We waarderen uw begrip en hopen uw vertrouwen terug te winnen.

Frans
30 outubro 2023

Wij wilden ons weekend afsluiten met een lekker sushi maaltijd, helaas: - de bestelling kwam ruim een uur te laat, zonder aankondiging van de vertraging - de bestelling was niet compleet, de side dish was niet geleverd - de gefrituurde uitjes waren niet knapperig maar zacht en vrij smakeloos - de krimpflatie heeft duidelijk ook bij deze firma toegeslagen Alles bij elkaar een slechte ervaring, vroeger was het bij deze firma veel beter. Ga op zoek naar een ander adres

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Paul van Straalen
29 outubro 2023

Bestelling in 2 keer pas compleet. Geen wasabi en ook geen Jalapano op onze Salmon Oshi Jalapano. Beide waren op... niet even gemeld maar gewoon geleverd. Uiteindelijk geld retour gekregen voor de 8 stuks Salmon Oshi Jalapano, en tevens opgehaald door personeel. Dus konden we ook nog eens elders eten bestellen.. Al met al een zeer slechte ervaring...

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Martijn
29 outubro 2023

De allerbeste en lekkerste sushi van Valkenswaard en omstreken! Kwaliteit en smaak zijn altijd goed!

Linda
29 outubro 2023

Heerlijke sushi!

Maddy
20 outubro 2023

Veel te laat bezorgd, koud eten, iets vergeten wat ze zeiden word nagleverd 2 uur heeft het geduurd bakje op zijn kop zag er ook niet smakelijk. Wij zijn hier zeker niet tevreden over

Van Dijk
13 outubro 2023

Onze wachttijd was wel erg lang 40min voor een vooraf bestelling. De sushi was wel erg lekker

Amber De Louw
13 outubro 2023
Nabil Marmouch
10 outubro 2023

Voor €106 de grootste box besteld Inhoud waren buitengewoon kleine shushi's met super weinig zalm of tonijn. Je merkt dat er echt enorm bezuinigd wordt op de echte ingrediënten zoals de vis. Eigenlijk alleen maar goedkope ingredienten als rijst en heel veel met surimisticks. Ik kom uit de randstad en ben sushi gewend van bijvoorbeeld SUMO waar je lekkere dikke plakken zalm en tonijn krijgt. Garnalen en mooie plakken paling. Echt geen 106 Euro waard als je weet hoe sushi er normaal hoort uit te zien en te smaken.

Marc Verhagen
10 outubro 2023

Buiten dat het overheerlijk was, een perfecte service. Telefonisch werd keurig aangekondigd dat men welliswaar 5-10 minuten later zou zijn, maar bij bezorging werd dit meer dan goed gemaakt met een tegoedbon voor de volgende keer. Klasse!

F.L.Koning
9 outubro 2023

Komt niet op tijd. Na bellen werd gezegd binnen een kwartier, maar dat werd na drie kwartier.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Julia
27 setembro 2023

Wederom ontzettend genoten van de heerlijke sushi! Lekker alles vers en smaakvol! Heerlijk genoten!!! Tot de volgende keer!

Elsbeth
23 setembro 2023

Het eten bij de sushi company is altijd vers en lekker ! De pokebowl was lekker !

Pauline
21 setembro 2023

Helaas was mijn ervaring vandaag minder dan ik gewend was. De sushi leek minder vers. Bij een van de stukjes had ik een klein rond plastic achtig iets in mijn mond... had daarna geen zin meer in de rest... ( 3 stukjes) en heb deze toen weggegooid...

Petra
18 setembro 2023

Ik heb er over gebeld. Jullie zijn altijd te laat en ook is de kwaliteit van de producten en de smaak schrikbarend slecht geworden sinds de afgelopen 3 bestellingen. Dit was de laatste bestelling helaas voor ons

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Linda
16 setembro 2023

De kwaliteit gaat achteruit, vorige keer verkeerde sushi meegekregen en bestelling was niet optijd klaar, deze keer kon de bon als tegemoetkoming niet ingeleverd worden. Daarnaast was er een rolletje extreem pittig. De andere 3 waren oke. Jammer we komen hier iedere week, maar het wordt toch iets minder.

Irene
8 setembro 2023

De levering was een half uur later als aangegeven.

Nicole Velings
3 setembro 2023

Het was weer heerlijk genieten.. samen gegeten met iemand die jullie sushi nog niet kende.. en die was ook erg enthousiast!

Margriet
27 agosto 2023

Het was heerlijk, netjes verzorgd en opgediend.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Preetha Exell
26 agosto 2023

Food was great but the gluten free request to keep it apart from the other sushi wasn’t observed & this was disappointing because my coeliac daughter was therefore not able to eat the special food I had ordered for her

John
25 agosto 2023

Mooi op tijd en vriendelijke nette jongman, was weer heerlijk.

jack verbeek
20 agosto 2023
Ellie
19 agosto 2023

We hebben gesmuld

Intven
16 agosto 2023

Bezorging is altijd te laat, vorige keer 2 uur nu 45 min, daarvoor ook te laat (min 30 min). Wel netjes de vouchers die we daarvoor ontvangen, echter met een kind van 3 maanden is timing van het avondeten juist heel moeilijk, dus zou fijn zijn als dit beter kan. Kwaliteit verder helemaal goed, lekker eten.

Ferry
12 agosto 2023

Bestellen ging erg makkelijk, vriendelijk geholpen en het eten is erg lekker, dikke aanrader

Vu
11 agosto 2023

Zo heerlijk iedere hap een belevenis super kwaliteit lekker vers goede service

Lavrijssen
5 agosto 2023

Wakame zat niet bij bestelling, gebeld, zou kortingscode krijgen maar niet ontvangen helaas. Klein aanbod glutenvrije sushi

Reacção a The Deli Company

Oeps, dan is er iets misgegaan met de communicatie... Kan gebeuren! :) Wij hadden telefonisch afgesproken dat de kortingscode het huidige telefoonnummer was wat bij de bestelling was aangegeven. Hoop dat dit voldoende informatie is, als u nog vragen heeft kunt u ons altijd nog even bellen! :)

Kim
4 agosto 2023

Normaal is de sushi altijd goed. Vandaag, 4 augustus, was de rijst niet in orde. Te zompig, te vochtig, niet zoals andere keren. Het mondgevoel was niet prettig. Hopelijk is dit eenmalig.

Hvl
29 julho 2023

Zoals altijd..heerlijk!!

Simone
24 julho 2023

Super Service, tot volgende keer

Kris
23 julho 2023

Wij hebben bijna 2 uur op ons eten gewacht. We hebben zelf na een uur gebeld, toen werd verteld dat het nog halfuur zou duren. Dit werd nog langer. We zijn daar echt ontevreden over. Helaas .. want de sushi is écht goed!! Bezorger was wel erg begripvol en aardig.

Fer Loomans
14 julho 2023

Bezorging was meer dan een 1 uur later Vlgd keer haal ik het gewoon op

J. Verbeek
9 julho 2023
anoniem
6 julho 2023
Astrid en Pauline
25 junho 2023
Anoniem
24 junho 2023

Bezorger was onvriendelijk.

Monique Lelieveld
21 junho 2023

1 van de beste, meest verse en verassende sushi!

Beekhuis
17 junho 2023
Alex Witting
7 junho 2023
Paula
7 junho 2023

Echt lekker sushi ! 10/10 veel soorten , anderen smaken ! Top!

Astrid en Pauline
4 junho 2023

De sushi was zoals altijd weer heerlijk! Mijn bestelling zou tussen 19u en 1915ezorgd worden. Ik werd om 19u gebeld dat het druk was een dat de sushi wat later zou worden bezorgd... heel erg netjes vond ik dat! Geen probleem... Toen om 1945 mijn bestelling werd bezorgd zat er een voucher bij! Voor het ongemak! Echt super! Dankjewel!

GA
3 junho 2023

Het was weer heerlijk.

Cindy
3 junho 2023

Altijd lekkere sushi vers gemaakt

Pauline
31 maio 2023

Wederom ontzettend genoten van de heerlijke sushi! Lekker alles vers en smaakvol! Heerlijk genoten!!! Tot de volgende keer!

K
22 maio 2023
Martijn
21 maio 2023

Absoluut een aanrader! We zijn een aantal dagen in de Kempervennen en wilden graag sushi eten. Uit eten of bestellen+afhalen was voor ons beiden een optie. Aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan en eerlijk uitgelegd door TSC dat ter plaatse opeten niet gebruikelijk is, omdat er geen gezellig restaurant-gedeelte is. Wij hebben uiteindelijk besteld via de site en afgehaald. De prijs was erg fors, maar goed we waren in de veronderstelling dat er ook een grote hoeveelheid eten klaar zou staan. Helaas was dat niet het geval. De kwaliteit is echt geweldig, maar ruim € 8,- á € 9,- per rol, die dan uit vier stukjes bestaat?! Dat staat niet op de site vermeld. We hebben serieus lekker gegeten, maar met z'n drieën (vader, moeder en een kind van 7) voor € 73,- sushi afgehaald! Dat is echt te duur. Kwaliteit is 5 sterren, prijs is 3 sterren, vandaar geen 100% score.

Maartje
19 maio 2023

Voortreffelijk! Super lekker en vers!

Charmaine
14 maio 2023

Alles was wederom weer heerlijk